Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Skip to main content

Marketing Department Research

 Marketing Department Research

 

م اسم الباحث عنوان البحث

1

عبدالرحمن بن يوسف العالي

كوكو رانديل

شفيع الله حاسن

Do the Subcomponents of Country of Origin Trigger Purchase Intentions? A Conceptual Model of Consumer Perceptions

 

2

صالح بن سعد القحطاني

أثر برامج المسئولية الاجتماعية على عملاء القطاع المصرفي بالمملكة العربية السعودية

3

محمود عبدالحميد صالح

Assessing the Consumers' Propensity for Online Shopping: A Demographic Perspective

 

4

محمود صالح

ماجد الدعفس (طالب)

صالح الكريديس (طالب)

مرضي العنزي (طالب)

أثر المحتوى الإعلاني في مواقع الشبكات الاجتماعية على اتجاهات المستهلكين نحو العلامة التجارية: حالة شركة الاتصالات السعودية

 
Last updated on : January 12, 2023 1:29am